Forum [TP] Olawa Strona G│ˇwna [TP] Olawa
Forum serwera [TP] Olawa
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

co post to REKLAMAAAAAA!!!!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum [TP] Olawa Strona G│ˇwna -> Dalszy nasz los
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 697
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 8:47, 11 Kwi 2014    Temat postu: co post to REKLAMAAAAAA!!!!!!

Mam 25 lat i chc─Ö si─Ö ich pozby─ç .
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam bo już było kiepsko a do lekarza i tak bym pewnie nie poszedł. Maj apiersi jakie p[otrzeba.
[link widoczny dla zalogowanych]
w lodowce )
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tak w┼éa┼Ťnie spuch┼éam po Diane, p├│┼║niej przerzuci┼éam si─Ö na Yaz, a teraz od 4 miesi─Öcy bior─Ö Cyprodiol.
[link widoczny dla zalogowanych]

wystarczy por├│wna─ç obydwa ostatnie wpisy ┼╝eby zauwa┼╝y─ç ┼╝e ten sam asortyment ta sama forma wysy┼éki o tylko inne fikcyjne osoby w opisie.Ja si─Ö na to nie nabior─Ö........... [link widoczny dla zalogowanych] Nie szukam mi┼éo┼Ťci, ani w Turcji, ani w innym kraju....
[link widoczny dla zalogowanych] Bo za sprzeda┼╝ to si─Ö nie zarobi. Pytanie - dlaczego, skoro sa tacy wspaniali? dobry pomysl po prostu nie mog─Ö tego ogl─ůda─ç, nerwy mam takie, ┼╝e ... [link widoczny dla zalogowanych]
hormony kt├│re ju┼╝ si─Ö przecie┼╝ pojawi┼éy powinny uniemo┼╝liwi─ç rozw├│j tej zmiany. Jak zobaczysz na wlasne oczy jak to wygladato bedziesz myslec dalej Mo┼╝e s─ů szczup┼ée, ale nie wygl─ůdaj─ů jeszcze jak anorektyczki, taka budowa po prostu. Potem postanowilam brac tabletki anty.Ale tylko 2 miechy poniewaz moje libido spadlo do zera i bylam baaardzo nerwowa.(wiem,ze trzeba brac na probe 3 opakowania, ale i tak ok pol roku odczuwalam konsekswencje wziecia 2 listkow tego swinstwa). eh jak tak czytam to maskar.a pracuje od 7 lat w zawodzie i wiem ┼╝e po kursie nic nie umiessz w normlanej szkole zaw. Grazyna piecze obrane i na sucho w kombiwarze cel-10 kg mniej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kto┼Ť tu wczesniej podawa┼éa stron─Ö o uniewa┼╝nieniach ko┼Ťcilenych http://www.kosciol.pl/uniewaznienie_malzenstw a
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dlaczego tyjemy?

ale to podobno juz duzo jest...
[link widoczny dla zalogowanych]
Benusik_ jestem ju┼╝ po wizycie, powiedzia┼é ┼╝e nic mi nie jest wydzielina jest jak on to uj─ů┼é ┼éadna Czy macie pomys┼é co z tym zrobi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wolałam zapłacić 3 razy więcej i pojechać z brzuszkiem w 23tc do doc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dr.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja robilam zabieg wlasnie w model medzie.........
cze┼Ť─ç
[link widoczny dla zalogowanych]

ja te┼╝ mam kr─Öcone w┼éosy . [link widoczny dla zalogowanych] Zosta┼éam lojalnie uprzedzona, ┼╝e w zale┼╝nosci od w┼éos├│w te najbardziej zniszczone trzeba bedzie ┼Ťci─ů─ç - moze nawet na kr├│tko.
W Douglasie ostatnio p┼éaci┼éam co┼Ť ponad 50 z┼é. Aha, no widzisz, moze dlatego nie trzeba u Ciebie nic mobilizowa─ç Zrastasz sie tak jak ja, od bok├│w a na koniec ┼Ťrodek, nasz zrost z fizycznego punktu widzenia jest mocniejszy, tak dzisiaj us┼éysza┼éam Jesienna Mamo..ja te┼╝ chcia┼éam si─Ö rozpakowa─ç wcze┼Ťniej...my┼Ťla┼éam ┼╝e cc b─Öde mia┼éa tak do 31 lipca czyli bylby to 38tc tymczasem dr kaza┼é si─Ö nastawi─ç na tydzie┼ä przed wyznaczonym terminem czyli na 7.08. Napiszcie, czy mo┼╝na je je┼Ť─ç (to tak dla porownania). [link widoczny dla zalogowanych]
witam serdecznie przeczyta┼éam ca┼ée forum i nadal si─Ö zastanawiam nad moim problemem - lekarz przepisa┼é mi sterovag i gynalgin tylko nie wyja┼Ťni┼é jak mam za┼╝ywa─ç czy 2jednej nocy czy pierwszego dnia jedna a drugiego drug─ů i na zmiane??? No fajne, fajne wejdz na allegro i popatrz...to sklep w ktorym jest wszystko. po kuracji- idealne. Jak z tym walczy─ç, bo mo┼╝e nie ma potrzeby i┼Ť─ç do chirurga. Je┼╝eli wymiotujemy co chwilk─Ö, nawet najmniejsze ilo┼Ťci jedzenia, chudniemy... Bridget Jones 1, 2
Troche przygrubawa jak na modelke, ale co to w erze photoshopa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam 13 latek i duzo dziewczyn w moim wieku ma juz kolczyka=p choc moja mama była przeciwna na poczatku ale potem dała siem przekonac i jest super XD juz mnie nie boli, normalnie na wf cwicze i takie tam Bużka pa:*:*
[link widoczny dla zalogowanych]
ludziska to ujawnijcie kim jest larry mo┼╝e to prawa r─Öka pana G.........a??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja tez chce PANToFLE i KLAPKI
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Samodzielnie dam rad─Ö ? [link widoczny dla zalogowanych] W wi─Ökrzych miastach s─ů biura firmy Zepter wyposa┼╝one w kasy fiskalne.
Fajne jest forum, kopalnia wiedzy Trzeba uwa┼╝a─ç, niestety Jest to problem kt├│ry na pocz─ůtku wynika ze zm─Öczenia czy wyczerpania psychicznego wywo┼éanego jakimi┼Ť prze┼╝yciami czy konfliktami lub zmartwieniami. Jestem ju┼╝ po przeja┼║d┼╝ce rowerowej, ale na tym dzi┼Ť nie sko┼äcz─Ö. we wrze┼Ťniu 2012r urodzi┼éam zdrowego synusia. [link widoczny dla zalogowanych]
Na kartoniku te┼╝ jest taki sam znak jak na kapsu┼éce. Zaaplikowa┼éam sobie Gynalgin wczoraj w nocy jako┼Ť o 3, czyli min─Ö┼éo ju┼╝ 12 godzin, a mi nic nie wyp┼éywa, ta tabletka stale siedzi w ┼Ťrodku.. Jak u Was to wyglada ile pijecie dni soki po glodowce 14 dniowej. Witam!!! ciasto na krokiety takie samo jak na nale┼Ťniki robisz, tyle ┼╝e dodajesz inny farsz i na koniec zataczasz je w panierce (jajko i bu┼éka tarta) szczerze m├│wi─ůc nie ma co tu komentowa─ç,fank─ů jej nie jestem, ale zdj─Öcie nie jest z┼ée, znacznie gorsze by┼éo np na ok┼éadce faktu czy innej m─ůdrej poczytnej gazety pt r├│┼╝owe majtki Oli stanik ju┼╝ nie mo┼╝e mi wej┼Ť─ç na piersi, ci─ůgni─Öty rami─ůczkami do g├│ry).
[link widoczny dla zalogowanych]
A w zasadzie jak chodze do ubikacji to jest albo troszke krwii jak sie podcieram albo taki sluz czerwonamy lub brazowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja b─Öd─Ö ju┼╝ chodzi─ç tylko tam !!!

Czytam Was trochę ze zdziwieniem, bo nie miałam żadnych skutków ubocznych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj to samo, ale u mnie w pokoju. my nie jestesmy czarodziejami hehehe!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak b─Ödziecie chcieli dam namiar leczy nie tylko tarczyc─Ö ale i mi─Ö┼Ťniaki macicy itd......
[link widoczny dla zalogowanych]

I niby kazdego PH sobie ustawiles... [link widoczny dla zalogowanych] schudłas 30 kg i jeszcze jestes puszysta.
naprawd─Ö ju┼╝ mnie doprowadza to dziecinnia┼ée pos─ůdzanie o zazdro┼Ť─ç,kto┼Ť powie :ale ona chuda:no takzazdro┼Ťcisz, ale brzydka suknia-oj,ale w nie zazdro┼Ťci itp itd ,sk─ůczcie ju┼╝ z jednym i tym samym bez sensu argumentem,to wog├│le nie jest argument,kto┼Ť ma TYLKO inne zdanie!!! Pomy┼Ťl o tym jak bedzie fajnie kiedy to minie, pomysl o tym jak zmieni si─Ö twoje zycie kiedy juz zakonczysz ten etap.. Tygodniowo na jedzenie wydawalismy od 10 do 20 funtow. UNIKAJ JAK OGNIA MODEL - MEDu w Warszawie, chyba, ze chcesz potem prawowac sie z nimi o zwrot kosztow operacji plus odszkodowania za straty fizyczne (okaleczenie) i moralne. nigdy . [link widoczny dla zalogowanych]
co Wy na to?, bo ja nadal jestem w****iona i ma ochot─Ö j─ů rozerwa─ç na strz─Öpy, ale z wielkim trudem trzymaj─ůc nerwy na wodzy um├│wi┼éam si─Ö na minimaln─ů poprawk─Ö; Papa dance-wez go do buzi ej dziewczyny.....ja bior─Ö bromergon 4 misi─ůc od 2 miesi─Öcy miesi─ůczka mi sie uregulowa┼éa...w tym miesi─ůcu mi si─Ö sp├│znia.....mo┼╝liwe ze tak szybko sie uda┼éo??boje si─Ö zrobic test ze wyjdzie ze jednak nie...ale chyba musz─Ö najgorsze ze nie mam zadnych objaw├│w ani na okres ani na nic moze sie jednak uda┼éo? ostanio ? ani miedzy cwiczeniami, ani miedzy seriami ani tym bardziej miedzy poszczegolnymi dniami!!! Nigdy nie mam plaskiego brzucha!!!!!!!! Jak o tym mysle to zaraz si─Ö gor─ůczkuj─Ö....grrrrrr
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytasz o nadziej─Ö, hmm...
[link widoczny dla zalogowanych]
Cascada - Everytime We Touch
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywi┼Ťcie na moje pytanie odno┼Ťnie wsp├│┼é┼╝ycia i zaj┼Ťcia w ci─ů┼╝─Ö powiedzia┼éa, ┼╝e takowych nie widzi.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum [TP] Olawa Strona G│ˇwna -> Dalszy nasz los Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin